wtorek, 1 grudnia 2015

E-wakacje z e-twinningiem

W lipcu 2015 r, czyli zaraz po rozpoczęciu naszego projektu wzięłam udział w kursie mającym na celu zapoznanie się z funkcjonowaniem platformy e-twinning. Podczas kursu miałam okazję pracować na platformie roboczej TwinSpace, czyli przekonać się jak funkcjonują poszczególne narzędzia służące do realizacji projektów  i publikacji ich w sieci. Okazało się, że obsługa platformy jest bardzo prosta i pozwala na płynną wymianę informacji pomiędzy członkami projektu: publikację zdjęć, filmów, dokumentów oraz dzielenie się linkami do stron interenetowych dotyczących realizowanego projektu. Dodatkowo  po zarejestrowaniu się na platformie e-twinning, każda osoba dostaje dostęp do różnego rodzaju forów, na których wielu doświadczonych użytkowników platformy chętnie dzieli się swoją wiedzą z innymi. Fora platformy e-twinning to czysta skarbnica wiedzy oraz duże ułatwienie w poszukiwaniu partnerów do przyszłych projektów.
We wrześniu spotkałam się z uczestnikami naszego projektu, aby podzielić się z nimi wiedzą zdobytą na szkoleniu oraz zachęcić do samodzielnego korzystania z licznych szkoleń, także tych intrnetowych. 
W grudniu planuję przeprowadzić szkolenie Rady Pedagogicznej w naszej szkole w zakresie praktycznego wykorzystania platformy e-twinning. Mam nadzieję, że uda mi się pokazać moim koleżankom i kolegom, że e-twinning to nie tylko praca, ale i dobra zabawa oraz niespotykana okazja do poznawanie ciekawych ludzi z całej Europy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz