piątek, 24 marca 2017

O Irlandii – Cork






         W marcu 2017 roku uczniowie klasy III d uczestniczyli w zajęciach, na których zaprezentowałem i omówiłem swoje przeżycia z pobytu na kursie językowym w Cork. Rozmawialiśmy o Irlandii jej historii i jej miejscu w obecnym świecie. Poruszaliśmy temat emigracji i migracji ludności Europy wschodniej oraz jak ważną rolę odgrywa język angielski w zrozumieniu i porozumiewaniu się z innymi ludźmi.

         Przede wszystkim jednak skupiłem się na omówieniu i opisaniu miasta Cork oraz regionu. Zapoznałem uczniów z historią miasta a zwłaszcza uniwersytetu w Cork, który jest jednym z trzech najlepszych w Irlandii.

Ponieważ uczniowie będący na spotkaniu uczą się języka angielskiego, to każdy z nich mógł pochwalić się znajomością go zadając krótkie pytania w języku angielskim.

        Starałem się dokładnie oddać atmosferę, jaką zastałem w Cork, jako miasta studentów i uczniów szkół językowych. Wszystko po to, żeby wskazać młodzieży możliwości, jakie daje im dziś Europa i zachęcić do udziału w rozmaitych projektach, które pomogą im poznać nowe kultury i kształcić umiejętności językowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz