poniedziałek, 3 października 2016

"Tydzień z Prezi"-kurs programu e-Twinning.



         Udział w projekcie Erasmus+ sprawił, że zainteresowałam się programem e-Twinning. Na stronie internetowej znalazłam bogatą ofertę kursów online. Szczególnie zainteresował mnie kurs "Tydzień z Prezi". Wcześniej tworzyłam już prezentacje multimedialne w tym programie, ale udział w kursie pozwolił mi na poszerzenie i uporządkowanie swoich umiejętności. Tu miałam okazję poznać jak współtworzy się, udostępnia i przedstawia online prezentacje autorskie.
           Kurs był podzielony na 6 modułów, w których znajdował się materiał teoretyczny oraz cztery obowiązkowe zadania do wykonania. Ponadto trzeba było utworzyć autorską prezentację przedmiotową.
     Obecnie coraz częściej wykorzystuję aplikację Prezi do tworzenia atrakcyjnych prezentacji, które pokazuję na swoich lekcjach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz