niedziela, 11 grudnia 2016

Język angielski - wolność mówienia.

Zarażona nauką bez granic na Malcie w ubiegłym roku, postanowiłam dalej kontynuować kurs języka angielskiego. W tym roku ruszył projekt w Akademii Nauki: Język angielski - wolność mówienia - dzięki któremu mogę uczestniczyć w 160 godzinach kursu metodą mieszaną tzn.  tradycyjną - 80 godzin oraz tyle samo metodą Callana. Mam nadzieję, że moja bariera językowa, którą zaczęłam przełamywać dzięki udziałowi w programie Erasmus+, wreszcie zostanie całkowicie spalona. Na pewno motywacja do nauki języka angielskiego ciągle jest duża.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli znamy bardzo dobrze język angielski to na pewno będzie to dla nas wolność, gdyż praktycznie będziemy mogli się porozumieć w wielu krajach. Natomiast dla mnie także istotna jest znajomość jak pisać wypowiedzenie po angielsku https://lincoln.edu.pl/warszawa/blog/wypowiedzenie-po-angielsku gdyż jestem osobą pracującą i nigdy nie wiem, kiedy nastąpi zmiana stanowiska pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nauka języka angielskiego jest przede wszystkim przydatna w przyszłości. Ja również jestem zdania, ze warto aby dzieci od najmłodszych lat uczyły się tego języka. Bardzo dobre opinie ma szkoła językowa https://earlystage.pl/ i ja swoje maluchy właśnie tam wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem przekonana, że samo poznanie i nauczenie się angielskiego jest ważnym elementem. Jakiś czas temu czytałam w artykule https://www.tygodnikprzeglad.pl/szkolenia-dla-nauczycieli-jezyka-angielskiego-szukac/ że istnieją również szklenia dla nauczycieli tego języka obcego.

    OdpowiedzUsuń