niedziela, 4 grudnia 2016

Kontynuujemy naukę języka angielskiego

Po zakończeniu kursu w szkole językowej na Malcie (październik 2015) postanowiłam kontynuować naukę języka angielskiego w Akademii Nauki w ramach projektu szkoleniowego "Język angielski- wolność mówienia". Głównym celem kursu jest skuteczne i swobodne komunikowanie się w języku angielskim, rozumienie ze słuchu, pokonywanie bariery w mówieniu. Zajęcia będą prowadzone metodą tradycyjną (80 h) oraz metodą bezpośrednią (80h). Myślę, że udział w tym projekcie pozwoli mi podnieść moje kompetencje językowe.

3 komentarze:

  1. Także chciałabym wyjechać na taki kurs za granicę aby jeszcze lepiej poznać język angielski, ale to może w innym czasie mi się uda. Ja na ten moment najbardziej sobie zachwalam podręcznik https://www.jezykiobce.pl/angielski/682-angielski-phrasal-verbs-podrecznik-cd-audio-5903792767623.html który jest moim najnowszym nabytkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem w ogóle warto jest uczyć się języków obcych, tym bardziej, że nigdy nie wiemy kiedy może nam się przydać. Ja już od pewnego czasu uczę się w szkole językowej https://lincoln.edu.pl/ i muszę przyznać, że efekt jest bardzo mocno zadowalający.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nauka języka angielskiego powinna tak na dobrą sprawę trwać całe życie i ja jestem zdania, że warto to robić. Również teraz mój syn już chodzi od szkoły językowej https://earlystage.pl/pl/nasze-szkoly/zachodniopomorskie i muszę przyznać, że idzie mu bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń