wtorek, 1 grudnia 2015

Kurs programu eTweening - „Tydzień z Prezi"




Program eTweening oferuje szeroki wybór szkoleń dla zarejestrowanych uczestników. Postanowiłam wziąć udział w jednym z nich. Tygodniowy kurs przeznaczony był dla osób zainteresowanych tworzeniem nowoczesnych prezentacji multimedialnych opartych na technologii zoom. Czyli dla mnie J Mając już pewne doświadczenie z Prezi postanowiłam dowiedzieć się więcej na temat możliwości tej aplikacji. Prezi jest bezpłatną aplikacją webową do przygotowywania i udostępniania nowoczesnych prezentacji multimedialnych i oryginalną alternatywą dla prezentacji tworzonych w programie Power Point. Prezi umożliwia użytkownikom powiększanie i pomniejszanie ich prezentacji oraz wyświetlanie i poruszanie się pomiędzy poszczególnymi jego elementami po osiach w przestrzeni umownie oznaczanej jako 2.5D
Udział w kursie pozwolił mi na poznanie i przećwiczenie działania podstawowych narzędzi aplikacji, a także nabycie umiejętności zaplanowania, utworzenia, współtworzenia, udostępniania i prezentowania online autorskich prezentacji.
Kurs miał charakter zadaniowy, wymagał codziennej pracy na platformie Moodle. Nauczyłam się naprawdę wiele, moje prezentacje są  atrakcyjne dla uczniów, którzy z ciekawością pytają mnie o szczegóły pracy w Prezi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz