poniedziałek, 7 listopada 2016

Jak uczesniczyć w programie eTwinning?

    To kurs internetowy, który ukończyłam w czerwcu 2016 r. Udział w nim pozwolił mi na poznanie zasad realizacji programu eTwinning, narzędzi do komunikacji i tworzenia materiałów w projektach międzynarodowych. Lepiej poznałam portal eTwinning oraz udoskonaliłam praktyczne użycie platformy Moodle. W przyszłości chciałabym podjąć współpracę międzynarodową z szkołą partnerską w ramach tego programu.
       Podczas trwającego miesiąc szkolenia (60 godz. pracy online- czasem bardzo intensywnej) można było zapoznać się z zasadami przygotowania dobrego projektu, sposobem zarejestrowania partnerstwa oraz dowiedzieć się o obszarze TwinSpace, który jest niezbędny do pracy w partnerstwie. Mam nadzieję, że wiadomości i umiejętności zdobyte na tym kursie wykorzystam w przyszłości do realizacji projektów międzynarodowych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz