środa, 2 listopada 2016

Konkurs "Różnorodność Kulturowa Europy"



Serdecznie zapraszamy wszystkich zaintersowanych do wzięcia udziału w naszym konkursie w ramach realizacji projektu Szkoła otwarta na Europę

REGULAMIN MIĘDZYSZKOLNEGO KONKURSU
JĘZYKOWO-INFORMATYCZNEGO "Róznorodność Kulturowa Europy"
I. Organizator:
Organizatorem konkursu jest  Publiczne Gimnazjum Nr 9 im. 2 Korpusu Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie w Białymstoku
II. Cele konkursu:
• Poszerzenie wiedzy na temat wybranego kraju europejskiego.
• Prezentacja informacji przy pomocy techniki komputerowej (prezentacja multimedialna wykonana w technice Power Point, Flash itp.)
• Rozwijanie zainteresowań oraz integrowanie umiejętności posługiwania się językiem angielskim i hiszpańskim  
• kształtowanie umiejętności samodzielnego zdobywania i rozszerzania wiedzy.
• uwrażliwienie uczniów na otaczający ich świat nauki, kultury i sztuki.
• stworzenie możliwości sprawdzenia własnego poziomu wiedzy i umiejętności z zakresu informatyki
• zapoznanie z aktualnymi osiągnięciami w dziedzinie grafiki komputerowej.
• poszukiwanie utalentowanej młodzieży i zapewnienie możliwości rywalizacji w wybranej dziedzinie
III. Etapy konkursu
I etap konkursu – etap szkolny- każda szkoła w terminie do 16 grudnia 2016 roku wyłania trzy zwycięskie prezentacje spośród zgłoszonych w szkole.
II etap konkursu- etap międzyszkolny - szkoły do 20 stycznia 2017 przesyłają zwycięskie prezentacje na adres organizatora.
IV. Zasady uczestnictwa
• Uczestnicy: uczniowie gimnazjów miasta Białegostoku i okolic
• Tematyka: Informacje dotyczące wybranego kraju europejskiego
Aby wziąć udział w konkursie należy  na adres e-mail organizatorów: iwona.gawryluk@gmail.com, k.suchocka@gmail.com wysłać informację dotycząca  uczestnictwa w konkursie w terminie do 30 listopada  2016r. W informacji proszę podać nazwę i adres szkoły, imiona i nazwiska uczniów oraz imię i nazwisko nauczyciela – opiekuna wraz z e-mailem.
• Forma: prace konkursowe należy składać w formie 5-10 minutowej prezentacji multimedialnej  przygotowanej na płycie CD w języku angielskim lub hiszpańskim  na temat wybranego kraju europejskiego  ( prezentacje dłuższe będą dyskwalifikowane).
• Po weryfikacji, z jednej szkoły mogą wziąć udział w konkursie maksymalnie 3 najlepsze prace uczniów.
• Praca wykonywana jest indywidualnie.
• POZIOM: Prezentacja powinna obejmować najważniejsze oraz najciekawsze informacje nt. wybranego kraju europejskiego ,  np. flaga, stolica, najważniejsze miasta, zabytki, kultura rdzennych ludów, najciekawsze miejsca, pomniki przyrody, święta narodowe, tradycje,  legendy, historię .
• Czas trwania konkursu : 30.11. 2016 – 20.01..2017.
• Do pracy konkursowej należy dołączyć następujące dane uczestnika na kopercie: imię i nazwisko, wiek autora pracy ,klasa, adres szkoły z kodem pocztowym i numerem telefonu, imię i nazwisko oraz e-mail nauczyciela / opiekuna, pod kierunkiem którego praca została wykonana lub zaznaczyć, że została wykonana samodzielnie oraz na płycie z prezentacją: imię i nazwisko autora i wiek.
• Prace nadsyłane na konkurs muszą spełniać wszystkie kryteria PRAW AUTORSKICH, których autorzy zobowiązują się przestrzegać.
V. Termin zgłaszania prac:
Prace konkursowe można przesyłać do dn. 20 stycznia 2017r.
listownie na adres:
Publiczne Gimnazjum nr 9  im. 2 Korpusu Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie w Białymstoku
Ul.Antoniuk Fabryczny 5/7 15-762 Białystok
z dopiskiem:
Konkurs językowo - informatyczny: RÓŻNORODNOŚC KULTUROWA EUROPY
lub przekazać osobiście do sekretariatu  w Publicznym Gimnazjum nr 9 w Białymstoku

VI. Zasady przyznawania nagród:
1. O wyłonieniu zwycięzców konkursu decyduje niezależna Komisja Konkursowa powołana przez organizatorów.
2. Jury oceniając prace będzie brało pod uwagę:
- zawartość i poprawność merytoryczną
- poprawność językową
- interesujący sposób przedstawienia tematu
- czytelność i poprawność prezentacji multimedialnej

3. Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne i nieodwołalne. Spośród zaprezentowanych prac zostaną wyłonieni na każdym z poziomów zdobywcy I, II, III miejsca oraz wyróżnień.
Nazwiska zwycięzców zostaną przekazane drogą mailową do szkół uczestniczących w konkursie w terminie nie przekraczającym pięciu dni od wyłonienia laureatów.

4. Każdy z uczestników zostanie nagrodzony dyplomem, a opiekunowie otrzymają  podziękowania za przygotowanie uczniów.

5. Rozdanie nagród, dyplomów, a także pokaz nagrodzonych prezentacji, odbędzie się w Publicznym Gimnazjum Nr 9 w Białymstoku – termin zostanie podany po wyłonieniu zwycięzców konkursu.

VII. Kontakt:
Organizator konkursu
Publiczne Gimnazjum nr 9 im. 2 Korpusu Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie w Białymstoku
15-762 Białystok
tel. (85) 653-22-07; fax  (85) 664-90-42
 e-mail: pg9@um.bialystok.pl

VIII. Postanowienia końcowe.
Prace konkursowe są przesyłane na koszt oraz własne ryzyko uczestnika i nie będą odsyłane. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystywania otrzymanych prac do celów edukacyjnych. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas przesyłki. Informacje i regulamin konkursu jest dostępny na stronie internetowej organizatora pod adresem: www.pg6.pl

Osoby nagrodzone wyrażają zgodę na zamieszczenie swojego imienia i nazwiska oraz danych szkoły na stronie internetowej organizatora.
Przez przystąpienie do konkursu uczestnicy akceptują zasady zawarte w regulaminie.

W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt mailowy:
Iwona Gawryluk   iwona.gawryluk@gmail.com
Katarzyna Żukowska – Suchocka    k.suchocka@gmail.com
Anna Aparicio Perlata  rubinka1979@gmail.com
Sergio Aparicio Peralta   sergio_aparicio@hotmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz