Serdecznie zapraszamy wszystkich zaintersowanych do wzięcia udziału w naszym konkursie w ramach realizacji projektu Szkoła otwarta na Europę
REGULAMIN MIĘDZYSZKOLNEGO KONKURSU
JĘZYKOWO-INFORMATYCZNEGO "Róznorodność Kulturowa Europy"
I. Organizator:
Organizatorem konkursu jest
Publiczne Gimnazjum Nr 9 im. 2 Korpusu Polskich Sił Zbrojnych na
Zachodzie w Białymstoku
II. Cele konkursu:
• Poszerzenie wiedzy na temat wybranego kraju europejskiego.
• Prezentacja informacji przy pomocy techniki komputerowej
(prezentacja multimedialna wykonana w technice Power Point, Flash itp.)
• Rozwijanie zainteresowań oraz integrowanie umiejętności
posługiwania się językiem angielskim i hiszpańskim
• kształtowanie umiejętności samodzielnego zdobywania i
rozszerzania wiedzy.
• uwrażliwienie uczniów na otaczający ich świat nauki,
kultury i sztuki.
• stworzenie możliwości sprawdzenia własnego poziomu wiedzy
i umiejętności z zakresu informatyki
• zapoznanie z aktualnymi osiągnięciami w dziedzinie grafiki
komputerowej.
• poszukiwanie utalentowanej młodzieży i zapewnienie
możliwości rywalizacji w wybranej dziedzinie
III. Etapy konkursu
I etap konkursu – etap szkolny- każda szkoła w terminie do
16 grudnia 2016 roku wyłania trzy zwycięskie prezentacje spośród zgłoszonych w
szkole.
II etap konkursu- etap międzyszkolny - szkoły do 20 stycznia
2017 przesyłają zwycięskie prezentacje na adres organizatora.
IV. Zasady uczestnictwa
• Uczestnicy: uczniowie gimnazjów miasta Białegostoku i
okolic
• Tematyka: Informacje dotyczące wybranego kraju
europejskiego
Aby wziąć udział w konkursie należy na adres e-mail organizatorów: iwona.gawryluk@gmail.com, k.suchocka@gmail.com wysłać informację
dotycząca uczestnictwa w konkursie w terminie do 30 listopada 2016r. W informacji proszę podać nazwę i
adres szkoły, imiona i nazwiska uczniów oraz imię i nazwisko nauczyciela –
opiekuna wraz z e-mailem.
• Forma: prace konkursowe należy składać w formie 5-10
minutowej prezentacji multimedialnej
przygotowanej na płycie CD w języku
angielskim lub hiszpańskim na temat
wybranego kraju europejskiego ( prezentacje
dłuższe będą dyskwalifikowane).
• Po weryfikacji, z jednej szkoły mogą wziąć udział w
konkursie maksymalnie 3 najlepsze prace uczniów.
• Praca wykonywana jest indywidualnie.
• POZIOM: Prezentacja powinna obejmować najważniejsze oraz
najciekawsze informacje nt. wybranego kraju europejskiego , np. flaga, stolica, najważniejsze miasta,
zabytki, kultura rdzennych ludów, najciekawsze miejsca, pomniki przyrody,
święta narodowe, tradycje, legendy,
historię .
• Czas trwania konkursu :
30.11. 2016 – 20.01..2017.
• Do pracy konkursowej należy dołączyć następujące dane
uczestnika na kopercie: imię i nazwisko, wiek autora pracy ,klasa, adres szkoły
z kodem pocztowym i numerem telefonu, imię i nazwisko oraz e-mail nauczyciela /
opiekuna, pod kierunkiem którego praca została wykonana lub zaznaczyć, że
została wykonana samodzielnie oraz na płycie z prezentacją: imię i nazwisko
autora i wiek.
• Prace nadsyłane na konkurs muszą spełniać wszystkie
kryteria PRAW AUTORSKICH, których autorzy zobowiązują się przestrzegać.
V. Termin zgłaszania prac:
Prace konkursowe można przesyłać do dn. 20 stycznia 2017r.
➢ listownie na adres:
Publiczne Gimnazjum nr 9 im. 2 Korpusu Polskich Sił Zbrojnych na
Zachodzie w Białymstoku
Ul.Antoniuk Fabryczny 5/7 15-762 Białystok
z dopiskiem:
Konkurs językowo -
informatyczny: RÓŻNORODNOŚC KULTUROWA EUROPY
lub przekazać osobiście do sekretariatu w Publicznym Gimnazjum nr 9 w Białymstoku
VI. Zasady
przyznawania nagród:
1. O wyłonieniu zwycięzców konkursu decyduje niezależna
Komisja Konkursowa powołana przez organizatorów.
2. Jury oceniając prace będzie brało pod uwagę:
- zawartość i poprawność merytoryczną
- poprawność językową
- interesujący sposób przedstawienia tematu
- czytelność i poprawność prezentacji multimedialnej
3. Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne i nieodwołalne.
Spośród zaprezentowanych prac zostaną wyłonieni na każdym z poziomów zdobywcy
I, II, III miejsca oraz wyróżnień.
Nazwiska zwycięzców zostaną przekazane drogą mailową do
szkół uczestniczących w konkursie w terminie nie przekraczającym pięciu dni od
wyłonienia laureatów.
4. Każdy z uczestników zostanie nagrodzony dyplomem, a
opiekunowie otrzymają podziękowania za
przygotowanie uczniów.
5. Rozdanie nagród, dyplomów, a także pokaz nagrodzonych
prezentacji, odbędzie się w Publicznym Gimnazjum Nr 9 w Białymstoku – termin
zostanie podany po wyłonieniu zwycięzców konkursu.
VII. Kontakt:
Organizator konkursu
Publiczne Gimnazjum nr 9 im. 2 Korpusu Polskich Sił
Zbrojnych na Zachodzie w Białymstoku
15-762 Białystok
tel. (85) 653-22-07; fax
(85) 664-90-42
e-mail:
pg9@um.bialystok.pl
VIII. Postanowienia końcowe.
Prace konkursowe są przesyłane na koszt oraz własne ryzyko
uczestnika i nie będą odsyłane. Organizator zastrzega sobie prawo do
wykorzystywania otrzymanych prac do celów edukacyjnych. Organizator nie ponosi
odpowiedzialności za szkody powstałe podczas przesyłki. Informacje i regulamin
konkursu jest dostępny na stronie internetowej organizatora pod adresem:
www.pg6.pl
Osoby nagrodzone wyrażają zgodę na zamieszczenie swojego
imienia i nazwiska oraz danych szkoły na stronie internetowej organizatora.
Przez przystąpienie do konkursu uczestnicy akceptują zasady
zawarte w regulaminie.
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt mailowy:
Anna Aparicio Perlata rubinka1979@gmail.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz